Axel Springer: a német médiabirodalom profitjának fele elúszott
Az Axel Springer lapkiadó profitja tavaly főként a hirdetési piac pangása miatt hatalmasat esett, csak a digitális média üzletág növekedett.
Az Axel Springer lapkiadó profitja tavaly főként a hirdetési piac pangása miatt hatalmasat esett, csak a digitális média üzletág növekedett.
Az idei első kilenc hónapban csökkent a jelentős magyarországi érdekeltségekkel is rendelkező Axel Springer nyeresége, és a német kiadóvállalat az év egészére is a bevétel és az üzemi eredmény gyengülését várja.
Közel felével esett az egy évvel korábbihoz képest a magyarországi érdekeltségekkel is rendelkező Axel Springer médiacsoport profitja az idei első félévben: az adózott eredmény 267,3 millió euró lett a tavalyi első félévi 526,2 millióval szemben. Az átfogó bevétel 1,255 milliárd euróra esett a tavalyi első félévi 1,343 milliárdról.